torsdag 14 augusti 2008

Tunnelbaneväskor

Om man bär en väska på axeln i tunnelbanan finns den ändå. Det är säkert, jag lovar. Många har inte koll på det, faktiskt.

I morse kom det flera gående i mittgången som inte hade uppmärksammat detta faktum. Mitt stackars huvud. Bonk, bonk, bonk!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Veckans Heta Högenlåt 1360

Elvis Costello & The Attractions: Oliver's Army In på listan 24 maj 1979 Låg kvar i 3 veckor