fredag 4 maj 2012

London 3

Igar var jag pa Matilda - The Musical. Boken av Roald Dahl har jag last for mina barn. Musikalen har fatt pris som arets basta. Och bra var det. Engelsmannen ar bra pa att gora musikaler med barn i ensemblen. Forra aret sag jag Billy Elliott som till och med var lite vassare.

Jag var ocksa pa det brittiska musikmuseet, med musik fran 1945 till nu. En bevikelse maste jag saga. Visst, dar fanns mycket intressant, men det byggde ocksa pa att man skulle lasa in sin biljett for att sedan kunna se de sakerna hemma i datorn.

Idag blir det lunch pa Harrods, och sedan kanske en sightseeingpromenad med kanda platser forknippade med rockmusik.

Tjillevippen.

Inga kommentarer:

Malin Persson Giolito: Motiv - Bokomdöme

  Motiv Av Malin Persson Giolito Wahlström & Widstrand 2024 ISBN 9789146241591, Inbunden, 316 sidor Efter den monumentala succén med Stö...