lördag 16 maj 2009

I morgon...

...kommer jag hem igen ifran Tallinn. Som vanligt har man bagen fylld med nya intryck när man varit och besökt en ny kultur. Aterkommer om det, med lite bilder ocksa.
Tills vidare ska ni fa er till livs en gammal ordlek/kuriositet.

Sug pa den här meningen, med anledning av att Tallinn förut hette Reval:

I Reval sitta ni alla i natt i slaveri.

Avsluta nu med att läsa samma mening baklänges!!!!!!

Inga kommentarer:

Veckans Heta Högenlåt 1360

Elvis Costello & The Attractions: Oliver's Army In på listan 24 maj 1979 Låg kvar i 3 veckor