söndag 24 januari 2010

På spåret

Numer får jag ju inte åka på inspelningen av TV programmet På Spåret eftersom Björn Hellberg, som bjöd in mig och min kamrat Sven-Åke, har slutat. Björn tillsammans med Ingvar Oldsberg har ju verkligen lyckats skapa Sveriges mest populära TV-program.

Nu har Kristian Luuk och Fredrik Lindström tagit över. Och jag tycker att de gör det bra. De har bevarat den lysande programidén, men ändå lyckats sätta personlig prägel på innehållet. Vi får se många nya tävlande, alla är kanske inte lika duktiga. Det är lätt att få egna favoriter.

Men frågorna har blivit lite svårare, tycker jag. Inte mig emot. Triple & Touch som var husband förut var duktiga, men Augustibandet som är där nu är helt lysande. Dessutom har gästartisterna varit många av mina favoriter.

Inga kommentarer:

Victoria Björn Blomqvist: Bortom trädens gräns - Bokomdöme

  Bortom trädens gräns Av Rebecka Björn Blomqvist Piratförlaget 2024 ISBN 97891642008972, Inbunden, 378 sidor Det här är författarens tredje...