Det är verkligen mörkt nu....och blött, grått och trist. Men på söndag är det inte bara fjärde advent, det är vintersolståndet också. Därefter kan man räkna minuterna som det blir ljusare dag efter dag. Men snart är det jul, och det är det bästa som finns.
Tjenahej alla läsare av min blogg. Jag är en sjuttifemårig samlare av film, musik & litteratur. Övriga fritidsintressen: Dart & familjen naturligtvis. Detta är en blandad sida med tonvikt på deckarrecensioner.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Veckans Heta Högenlåt 1360
Elvis Costello & The Attractions: Oliver's Army In på listan 24 maj 1979 Låg kvar i 3 veckor
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar