fredag 18 januari 2008

Bara elände

Alla trevliga människor försvinner från jobbet & Djurgårn förlorade mot Mora igen. Vad är det med Mora?

Jobbet var det, - jag jobbar nästan bara med tjejer och på något sätt känns det som om de trevligaste får barn, slutar, börjar plugga eller flyttar till Norge. Och de ersätts av konsulter - jamen, hur charmiga är KONSULTER.

Nu senast igår var det Madde som slutade. Ytterligare ett tomrum och ytterligare en konsult.
Man måste ha en liten trevlig hobby. Jag har en liten trevlig hobby. Jag bränner Cd-skivor till mina vänner, bekanta, släktingar & jubilarer. Nu har jag bränt några CD's till Maddes barn Nora, 5 år och Fabian nästan 3.. De är mycket charmigare än konsulter.

Inga kommentarer:

Victoria Björn Blomqvist: Bortom trädens gräns - Bokomdöme

  Bortom trädens gräns Av Rebecka Björn Blomqvist Piratförlaget 2024 ISBN 97891642008972, Inbunden, 378 sidor Det här är författarens tredje...