lördag 20 februari 2010

Skrivarkurs

Jag ska åka till London på skrivarkurs.

Jag har vunnit en skrivarkurs i London!!!

Häftigt, roligt, utmanande. Och jag kan faktiskt tacka mina bokomdömen här på bloggen för att jag vann detta ärofyllda pris. Uppgiften var att skriva en recension på Vredens Tid av Stefan Tegenfalk.

Om drygt en månad bär det av. Nu var det en tid sedan jag var i denna upplevelserika stad. På 70- och 80-talet hade jag nästan klippkort på resor dit p g a dartverksamheten. Men det ska bli spännande att komma dit igen och uppleva förändringar. För sådana blir det väl, även om vi talar om England.

3 kommentarer:

syster yster sa...

Sjukt roligt Nisse jag är så glad för din skull KRAMEN

Anna-Maria sa...

Å så roligt och coooolt!
Gratulerar och kram från oss alla!

Per Arne sa...

Grattis!
Det låter riktigt kul. Kanske dags för en egen deckare sen?

Veckans Tio i Topplåt 1126

The Spotnicks: Papa Oom Mow Mow In på listan 25 juli 1964 Låg kvar i 6 veckor, Högsta placering: 3