onsdag 2 maj 2012

London

Jag utnyttjar just nu nagra dagar i London, en resa som jag har vunnit via en recension pa en av Johannes Kallstroms bocker pa forlaget Massolit.

Nagra betraktelser. Varierat vader, ganska varmt, men omvaxlande sol och regn. M a o svart att valja kladsel. Hotellet ar i kategorin LOPP. Hade jag varit lite storre hade jag knappt fatt plats, och definitivt inte kunnat duscha. Toalettdorren gar inte att stanga p g a att sangen star i vagen. Men jag ska ju bara sova dar, och till det duger det fint. Frukosten ar dessutom helt OK.

Promenader och tunnelbana ar mina transportvagar. Jag kopte ett Tube- och busskort innan jag akte, och det utnyttjar jag maximalt. Det pagar lite sistaminutenarbeten i staden, allt for att det ska vara tiptop till OS.

Aterkommer i morgon med en aktivitetsrapport.

Inga kommentarer:

Veckans Tio i Topplåt 1126

The Spotnicks: Papa Oom Mow Mow In på listan 25 juli 1964 Låg kvar i 6 veckor, Högsta placering: 3