söndag 16 november 2008

Monica Rolfner 50 år

Monica hälsar alla välkomna
Igår fyllde Monica Rolfner 50. Hon är en gammal kär vän som jag numera träffar alldeles för sällan. Monica blev svensk mästarinna i dart 1981 i Luleå. Alldeles för sällan träffar jag också många av de gäster som var på hennes trevliga kalas igår. Det var ett återseendets fest med många gamla minnen och halvt bortglömda ansikten.
I vänsterkolumnen kan du se en liten filmsnutt med tjejdartkören (The Old DartGirls Choir) som framför en hyllningssång till jubilarskan under ledning av den ständiga lekledarinnan Lollo Löv.
Tack Monica för en supertrevlig kväll!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vikken charmant kör! En excdeptionellt trevlig upplevelse att se dartdamerna i sångartagen. Trevlig blogg för övrigt!

Om du gillar att läsa skönlitteratur får du gärna kika in på nedanstående. Det går inte att lämna kommentar/betyg utan att vara medlem, för all del, men medlemsskapet är enkelt och innebär inte några som helst förbehåll.

Jag skriver under pseudonym (Arto Karjalainen), eftersom jag inte vill skylta/skrävla över mina - haha - prestationer. Så var snäll och nämn inte mitt namn, i händelse av att du skulle råka komma på vem jag är. Du kan ju försöka gissa det sedan. :-)

Mvh från en dartspelare. :-)

Anonym sa...

Jösses! Jag glömde ju länken, haha. Här är den:

http://www.kapitel1.se/arto-karjalainen/lars-kr--senhierta---f-d--berg

rolfner sa...

Å vad kul att du spelade in dem!

Tack för i lördags, jag hade väldigt roligt.

Monica

rolfner sa...

Nu kan den som är intresserad kolla mer om festen här:

http://www.rolfner.se/monicas/Monica_50.htm

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

Veckans Tio i Topplåt 1133

Big Dee Irwin & Little Eva: Swinging On A Star In på listan 1 februari 1964 Låg kvar i 6 veckor, Högsta placering: 2