söndag 19 oktober 2008

Omdömen om böcker

Jag har ju roat med mig med att skriva små omdömen om de svenska deckare jag läser. Den uppmärksamme bloggläsaren har kanske lagt märke till att det skrivandet legat nere en tid.

Eftersom jag mest varit på resande fot ett tag har jag inte läst så många nya böcker. Det har istället blivit en hel del gamla olästa författare.

Nu har jag börjat lämna omdömen igen. De återfinns längst ner på bloggen. Jag har medvetet utelämnat alla gamla böcker jag plöjt igenom......utom en pärla av Karl Benzon från 1908.

Även filmomdömena har jag börjat uppdatera, nu när det finns mer tid på hemmaplan igen.

Inga kommentarer:

Veckans Tio i Topplåt 1133

Big Dee Irwin & Little Eva: Swinging On A Star In på listan 1 februari 1964 Låg kvar i 6 veckor, Högsta placering: 2