söndag 22 november 2009

TACK TACK TACK TACK TACK

Jag förstår inte att jag verkligen gjort mig förtjänt av att få ha en så underbar födelsedagsfest som jag igår fick på Park Folkets Hus i Älvsjö. Så många skratt, så många leenden och så många människor. Så många som ställde upp och gjorde denna kväll möjlig och så många som hörsammade kallelsen. Jag kan inte nog understryka hur tacksam och glad jag är över att ha det stora privilegiet att känna så många fantastiska människor. Och att i min ålder få kliva in i Mick Jaggers roll, om än bara för en kväll. Om ni som var där hör något som susar i öronen så är det bara Nisse Jaggers falsksång som fortfarande skorrar. Man får väl också tacka för att ni tog emot en 60-årig Stage Diver.
Tack alla, och jag menar verkligen ALLA. Men trots allt är det några som förtjänar ett extra tack: Lena, Terese, Susanna, Lollo, Kjelle, Maria, Thomas, Peter, Cecilia, Inger, Anette och Marie. Tack för all hjälp. Också ett stort tack till mitt kompband, Rolling Stones övermän Stig Boogie Band. All heder åt dem.

Inga kommentarer:

Veckans Tio i Topplåt 1133

Big Dee Irwin & Little Eva: Swinging On A Star In på listan 1 februari 1964 Låg kvar i 6 veckor, Högsta placering: 2