fredag 15 februari 2008

Hjärta!!

Ja ja ja ja jag vet att alla sådana här dagar bara är skapade för att vi stackars konsumenter ska köpa mera. Men jag faller i alla fall för Alla Hjärtans Dag. Dagen som ska locka en att köpa något till sina kära. Och det kan man ju bara inte motstå, när man har tre så fina flickor som jag. Så det blev till att ta sig till den trevligaste blomsterhandeln i stan, i Bredängs Centrum. Gick därifrån med famnen full av rosor med tillbehör till Lena, Terese och Susanna.

Men på Halloween faller jag inte fällan, inga pumpor och inget annat heller för den delen. Det är väl därför ungarna kastar lera på min dörr. Vart är barnen på väg???

Inga kommentarer:

Veckans Tio i Topplåt 1124

The Music Explosion: Little Bit O'Soul In på listan 15 juli 1967 Låg kvar i 7 veckor, Högsta placering: 2