torsdag 11 juni 2009

Världsrekord

Britney Spears kommer till Stockholm och Globen. Artisten som inte sjunger live på scen och har andra medsångerskor på sina inspelningar. Bl a svenskan Emma Nilsdotter,

Men hon har mage (och hon visar den gärna) att ta 4.500 kronor för en biljett på bästa plats. För att titta på någon som dansar och rör på läpparna.

Och inte nog med det. Vill man ha en VIP biljett som inkluderar lite käk, två drinkar, en liten present och en rundvandring backstage så får man punga ut med 9.000 kronor. Read my lips: n-i-o-t-u-s-e-n.
Det är klart att det finns billigare biljetter också. Lite över 700 kronor om man vill sitta, typ, en kilometer från scenen. Utan drink då.

3 kommentarer:

Maria sa...

Finns bara ett uttryck och det skriver man inte här om dessa biljettpriser det räcker men FY VIDRIGT

MyyZz sa...

Jag personligen skulle inte gå o se Brittan vare sig med eller utan drink, möjligen bra drucken då;-)

Du är en populär man, många vill se dig som ordförande i SDF, även jag.

Tjingeling o ha det gott !!

Nisse Scherman sa...

Tack min vän. Jag skulle nog gärna vilja, men andra omständigheter sätter stopp för det. Jag har fått frågan, men avböjt.

Veckans Tio i Topplåt 1127

Freddy Weller: Games People Play In på listan 16 augusti 1969 Låg kvar i 1 vecka, Högsta placering: 8